معرفی 10 گوشی جدید تحت سیستم ویندوز موبایل 7
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

معرفی 10 گوشی جدید تحت سیستم ویندوز موبایل 7
مایکروسافت به تازگی 10 دستگاه جدید از تلفن‌های همراه هوشمندی که تحت پوشش سیستم‌عامل ویندوز موبایل 7 قرار دارند را معرفی کرد. از 21 اکتبر 2010 ده ابزار تحت پوشش سیستم عامل ویندوز موبایل 7 شرکت مایکروسافت در بازار ارائه خواهند شد.
استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت در کنفرانسی مطبوعاتی در نیویورک اعلام کرد از مدت‌ها پیش در انتظار چنین روزی بوده است.
شرکت تایوانی
HTC که به خاطر ساخت گوشی‌های آندروییدی گوگل به شهرت زیادی رسیده است، 5 مدل گوشی جدید تحت ویندوز موبایل 7 را ارائه کرده است که یکی از آنها یعنی HTC7 Surround تنها مختص کشور آمریکا است. مدل‌های HTC 7 «موتزارت»، «تروفی»، «پرو» و HTC HD7 در سرتاسر جهان و تحت پوشش اپراتورهای مختلف ارائه خواهند شد.
گوشی
HTC HD7 از نمایشگر 3/4 اینچی تمام لمسی، گنجایشی 16 گیگابایتی و دوربینی با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل برخوردار است. شرکت LG نیز دو مدل گوشی تحت سیستم‌عامل ویندوز موبایل 7 با نام‌های «اپتیموس» و «اپتیموس 7» معرفی کرده و شرکت‌های دل با گوشی Venue Pro و سامسونگ با «اومنیا 7» به جمع شرکت‌هایی که با مایکروسافت در ارائه سیستم‌عامل جدیدش همکاری داشته‌اند، پیوسته‌اند. مایکروسافت امیدوار است طیف جدید ابزارهای تحت ویندوز موبایل 7 رقابت میان این شرکت با آی‌فون شرکت اپل و گوشی‌های آندروییدی گوگل را نسبت به همیشه نزدیک‌تر کند. ویندوز موبایل 7 نسبت به سیستم‌عامل موبایل سابق مایکروسافت بسیار متفاوت است و مایکروسافت به واسطه این محصول جدید برای بازگشت به بازار سیستم‌های‌عامل موبایل و گوشی‌های هوشمند که در سلطه گوگل، اپل و ریم قرار گرفته‌اند، بسیار امیدوار است. بر اساس گزارش تلگراف، تحلیلگران بازار تلفن‌های هوشمند معتقدند ویندوز 7 موجب شگفتی بسیاری از افراد خواهد شد، زیرا مایکروسافت از میان شیوه‌ها و ساختارهای قدیمی سیستم‌عامل موبایل، سکویی کاملا جدید را طراحی و ارائه کرده است.
 

آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 26 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب